Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Meniu
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

ANUNȚ PUBLIC privind închirierea, prin atribuire directă, a pajiștilor permanente

ROMÂNIA JUDEȚUL VASLUI PRIMĂRIA COMUNEI GĂGEȘTI Nr. 772 /11.02.2022 ANUNȚ PUBLIC privind închirierea, prin atribuire directă, a pajiștilor permanente rămase disponibile Comuna Găgești, județul Vaslui, Cod Fiscal 3552050, cu sediul în localitatea Găgești, județul Vaslui, tel / fax 0235429788; 0235429789, e-mail: primariagagesti@yahoo.com, închiriază, prin atribuire directă, suprafața de 245,0653 ha pajiști permanente, proprietate privată a comunei Găgești, în sedință publică organizată în data de 28 februarie 2022, ora 10,00, la sediul Primăriei comunei Găgești. La procedura de atribuire directă pot participa persoane fizice și juridice care au animalele înscrise în Registrul Național al Exploatațiilor (R.N.E.), membri ai colectivității locale, care au domiciliul sau sediul social în comuna Găgești, județul Vaslui și care nu au datorii față de bugetul local. Prioritate au persoanele fizice și juridice care nu au alte contracte de concesiune/închiriere, valabile, încheiate cu comuna Găgești, în vederea pășunatului. Închirierea pajiștii se face, prin atribuire directă, în baza cererilor crescătorilor de animale, persoane fizice sau juridice, depuse la Primăria comunei Găgești, însoțite de următoarele documente: Persoane fizice: - copie act de identitate; - dovada achitării la zi a obligațiilor fiscale către bugetul local (certificat fiscal); - copie a cardului de exploatatie din Registrul Național al Exploatațiilor și /sau adeverință de la medicul veterinar privind numărul cardului de exploatație; - acte doveditoare pentru animalele deținute, respectiv: lista cu numerele de crotalii pentru animalele deținute, eliberată de medicul veterinar; copii ale fișelor de identificare pentru ovine și caprine și/ sau lista cu numărul de crotaliu al fiecărui animal deținut în proprietate; - adeverință de la registrul agricol din care rezultă numărul de animale deținut; - declarație pe propria răspundere de asigurare a unei încărcături minime de 0,3 UVM pentru suprafața solicitată. Persoane juridice: - copie statut, act constitutiv privind obiectul de activitate: creșterea animalelor; - dovada achitării la zi a obligațiilor fiscale către bugetul local (certificat fiscal); - dovada înregistrării persoanei juridice în Registrul National al Exploatatiilor - copie după cardul de exploatație și /sau adeverință de la medicul veterinar cu numărul cardului de exploatație; - în cazul în care crescătorii de animale sunt constituiți într-o asociație cu personalitate juridică se va prezenta lista și copiile cardurilor de exploatatie din Registrul National al Exploatatiilor a membrilor asociatiei și /sau adeverință de la medicul veterinar privind numărul cardului de exploatație; - copie Certificat de înscriere în registrul Asociațiilor și Fundațiilor, după caz; - copie certificat unic de înregistrare; - copie act de identitate reprezentant legal; - acte doveditoare pentru animalele deținute, respectiv: lista cu numerele de crotalii pentru animalele deținute, eliberată de medicul veterinar; copii ale fișelor de identificare pentru ovine și caprine și/ sau lista cu numărul de crotaliu al fiecărui animal deținut în proprietate; - adeverința de la registrul agricol din care rezultă numărul de animale deținut; - declarație pe propria răspundere de asigurare a unei încărcături minime de 0,3 UVM pentru suprafața solicitată; - declaratie pe proprie răspundere a reprezentantului legal că nu este în procedura de reorganizare judiciară sau faliment. Cererile, însoțite de întreaga documentație, se pot depune la sediul Primăriei comunei Găgești, la doamna Manole Alina Maria, Consilier Principal la Compartimentul Registrul agricol din aparatul de specialitate al primarului, până la data de 24 februarie 2022, ora 15,30. Relații suplimentare se pot solicita la sediul Primăriei comunei Găgești, județul Vaslui sau la telefon: 0235429788, persoana de contact: doamna Manole Alina Maria. PRIMAR, STUPU COSTICĂ